Rolig dag.

Idag väckte mamma mig kvart över åtta eftersom hon skulle ta med mig till Örebro. Vi missade tåget och fick ta bussen istället. Jag var trött, men det fanns alldeles för mycket spännande människor och saker att titta på för att jag skulle kunna sova! Sen la mamma ner mig i vagnen och då somnade jag direkt. Jag vaknade sen av att nån höll på och pillade med nåt i mina öron. Då såg jag också att monster Malin hade kommit! Det var roligt! Mamma och Malin tog med mig till Mc Donalds. Jag satt och undersökte muggen Malin drack ur, den var spännande! Sen fick jag en stor gul ballong! Men den var bara rolig en liten stund... Sen fick jag sova skönt i vagnen. När jag vaknade nästa gång fick jag komma upp igen. Då satt vi på ett café och mös. Det gillade jag!

Sen fick jag sova lite mera och sen fick jag åka buss hem igen med mamma och PAPPA! Då blev jag jätteglad! Så nu har vi bara myst och busat hela kvällen. Roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0