Jag och mina snuttisar


Jag gillar mina snuttisar! Jag brukar variera mig lite och ibland finns inte nån snuttis i närheten och då få jag ta det som finns till hands, oftast en handduk... När jag ska sova vill jag helst ha kaninsnutten eller bamse. På senare tid har jag börjat gilla min bruna stora snuttis med massa figurer på också! Finns den med brukar allt gå bra! Min roligaste snuttis är grodan, han börjar leva ibland! Det är jättekul! Ett tag ville jag bara ha dronten, men för tillfället är jag lite arg på honom, så han har gått och gömt sig...


Ibland vill jag ha en napp, men jag har kommit av mig lite och får inte riktigt till det... Men mamma har gett mig en jättebra napp, den kan jag hålla i och ta in och ut ur munnen alldeles själv! Den är jättebra att bita på också!

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0